Sry..

Förlåt för dålig uppdatering men jag har vart i stockholm och förlåt för att jag inte har sagt något men nu vet ni, men bara en fråga vad vill ni ska hända ? ;)

Kapitel 5 - Selena Gomez !

~ Justin' Bieber perspektiv ~


I morgon så är det Selenas premiär och Carin har berättat att den kända Isabelle och hennes nya pojkvän Ulrik Munther kommer åka tillsammans dit med Isabelles syskon, hennes lillasyster Josefine är tydligen ett väldigt stort fan av mig men blir det mindre och mindre nu när jag dejtar Selena jag förstår faktiskt inte varför alla har någonting emot Selena, jag menar hon har inte gjort någonting, och om ni undrar vart jag har fått all den här faktan ifrån så har jag fått den ifrån Carin.

Okej som jag sa imorgon är premiären och då ska jag presentera mig för Ulrik Munther, Isabelle Olsson och hennes syskon. Hennes bror och tvilling heter tydligen Andreasson i efternamn eftersom att deras pappa heter det men Isabelle ville inte heta det för hon har bråkat med sin pappa. Josefine har en helt annan pappa än vad dom har som nu är tillsammans med deras mamma, Josefine har samma efternamn som Isabelle. Jag undrar vad dom har bråkat om? jaja men det ska inte jag lägga mig i för jag menar det kanske är ett känsligt ämne för henne och varför sitter jag och tänker på detta nu när jag ska fokusera mig att välja kläder till premiären imorgon.


Jag är stolt över Selena för allt hon har gjort, hon är en väldigt bra skådespelare men det som stör mig är att hon kysser en kille i den filmen, men det är ju bara skådespeleri hoppas jag för jag vill inte att Selena är otrogen mot mig.


- Älskling vad tänker du på? Selena avbröt mig från allt mitt tänkande. Jag vände min blick mot henne och log bara stort mot henne istället för att svara, för jag vill ju inte säga att jag satt och tänkte på Isabelle Olsson för det skulle bara göra henne sur och avundsjuk och då tror hon att jag har börjat gilla Isabelle istället för att gilla henne, hon är alltid så hon blir avundsjuk för minsta lilla sak som jag göt och sen när hon är med killar och skrattar och struntar fullständigt i mig så får inte jag bli sur och avundsjuk för då blir hon jätte sur på mig och säger att jag beter mig som en fem åring, för jag menar jag beter mig inte som en fem åring jag beter mig ju som henne när hon blir sur på mig då.


Scooter ringde nyss och berättade att jag skulle ner till studion och spela in några låtar, jag vände mig blick mot Selena som var helt inne i tv:n


- Selena jag måste ner till studion. Hon vände sin blick till mig väldigt långsamt men sen när hon väl tittade på mig så kollade hon väldigt fundersamt.


- Varför det? Jag suckade.


- För jag ska spela in några låtar.


- Jaja men kommer du tillbaka sen? Jag suckade ännu en gång det är alltid så att jag måste alltid komma till henne efter att jag har gjort någonting även om jag är helt slut och när hon har spelat in någonting och jag frågar om hon har lust och komma förbi så säger hon att hon är helt "slut och orkar inte umgås just nu"


- Nej jag vet inte för jag kommer säkert vara helt slut efter det för vi har ju trotsallt gjort ganska mycket idag när vi var i köpcentret. Selena suckade väldigt högt men sen så nickade hon.


- Jaja men vi ses väll på premiären i morgon? Jag nickade emot henne sen böjde jag mig ner mot henne och gan henne en snabb kyss sen så gick jag mot hallen och satte på mig skorna. Jag gick ut till min bil och började köra mot studion.



~ Isabelle' perspektiv ~



Under dom här dagarna som vi har varit här i L.A har både jag och Ulrik varit upptagna hela dagarna eftersom att vi spelar in en film tillsammans. Den är faktiskt bra. Det handlar om en tjej som heter Yasmin (Jag) som är 17 år som precis har fått flyttat ifrån Australien till New York med sin föräldrar som fick jobb där. Yasmin har aldrig gått i en riktig skola, hon har fått hemunervisning av sin mamma. När Yasmin och hennes föräldrar flyttar till New York så träffar Yasmin en massa nya vänner och sen så träffar hon även en kille som heter Mark (Ulrik) Dom blir först bara vänner sen så leder det till att dom blir bästavänner och dom lever äventyr med varandra och allting men i slutet så inser dom båda att dom gillar varandra mer än då.


Jag tror att detta kommer att bli en rätt så grym film för jag menar det kanske inte låter bra men det tycker jag för det är så mycket äventyr i det hela för jag menar tjejen Yasmin som jag ska spela har ju bara bott i en skog i Australin men när hon flyttar till New York så är det ju en storstad och hon lär sig ju rätt mycket med det hela. Vi kommer att få åka till New York och spela in också.


Justeja mina syskon och mamma och hennes sambo (Kristian) har kommit till L.A nu men dom är ju inte med mig och Ulrik. Dom är i vårt nya hus och sätter in alla möbler och sånt. Vet ni vad den komiska saken är ? att jag och Ulrik bor exakt bredvid varandra? :o


- Älskling vad tycker du jag ska ha på mig imorgon på premiären. Jag skakade av allt tänkande i huvudet och flyttade min blick mot Ulrik som satt och tittade på mig med sina underbara ögon. Jag log stort mot han medans jag gick och satte mig bredvid han i våra loge.


- Du kan väll alltid ta något enkelt som ett par snygga jeans och en skjorta?


- Låter som en bra idé, vad ska du ha på dig imorgon då sweetie ! ? Helt seriöst så vet inte jag vad jag ska ha på mig imorgon för jag har inte haft tid att tänka på det dom här senaste dagarna.


- Jag vet inte men kan vi inte gå och titta på det nu ? Vi hade just slutat för i dag så jag och Ulrik kunde gå och fixa alla saker till imorgon till premiären på Selenaa Gomez film "Monte Carlo" tror jag att den hette jag är inte helt säker men Carin sa någonting sånt.


- Visst kan vi det, ska vi iväg och köpa det eller ska vi till din designer?


- Vi går till Samantah (min designer) för då går det nog fortare och jag tror hon redan har valt en klänning som jag ska ha på mig.


- Okej, men då går vi da kom. Han reste sig från den lilla soffan och drog med mig upp samtidigt. Vi gick ut ifrån det lilla rummet och började gå mot Samantah's rum. Hon är här idag för att hon visste att jag behövde henne idag.


*knack knack*


- Kom in. Jag tog tag i dörrhantaget och drog med mig Ulrik in till rummet. Samantah tog sin blick ifrån hennes laptop och tog den sedan mot oss. När hon såg mig så log hon väldigt stort. Hon reste sig ifrån sin stol och började gå till hennes garderob och rota runt.


- Här har du. Hon kom fram med en lila siden klänning till mig som jag kunde ha på mig till imorgon. Hon känner mig för väl. Hon vet att mina favorit färger är lila och blå.


- Tack så jätte mycket  den är jätte fin. Jag gick fram och kramade om henne hårt.


- haha det var så lite så. Hon besvarade min kram minst lika mycket som jag gjorde emot henne.



~ Selena Gomez' perspektiv ~


Jag har sett Isabelle Olsson jätte mycket i tidningar och nyheterna nu för tiden och ska jag vara ärlig så har hon en helt underbar röst men det skulle jag aldrig erkänna eller jo för henne kanske men inte för någon annan. Jag är ett jätte stort fan av henne jag har till och med hennes låt Intuition som min ringsignal men när jag är med folk så har jag mobilen på vibrering så att dom inte hör låten.


Jag är väldigt glad att hon kommer till premiären för hon är som min förebild fastän hon är yngre än mig men jag menar vad spelar det för roll hur gammal man är man kan ju ändå ha en yngre förebild. Hon är snart mer känd än Justin och jag märker att det går han på nerverna för han vill väl vara störst känd ett tag till men han har bara varit det i 7 månader och om jag ska säga vad jag tror så tror jag att hon kommer att få priset som mest kändaste sångerskan för jag menar hon har inte så många haters som Justin har. Jag ska nog försöka prata med henne på premiären för jag har gjort så att hon, Ulrik Munther och hennes familj sitter på den raden som jag gör och Isabelle sitter bredvid mig och på min andra sida så sitter Justin men han kommer nog inte lyssna så mycket eftersom att han inte verkar vara så förtjust i Isabelle. Jag tycker även att Ulrik Munther och hon är väldigt söta tillsammans så jag tror dom vinner priset som hollywoods hetaste par också för mig gör inte det så mycket jag tycker dom förtjänar det eftersom att dom var tvugna att flytta ifrån sitt vanliga hem bara för att bo närmare deras manager. Jag hoppas att jag och Isabelle kommer komma bra överens och jag hoppas även att vi kommer att kunna umgås efter premiären och galan.



~ Ulrik Munther' perspektiv ~



Just nu satt vi i en taxi påväg hem till våra familjer. Vi ska umgås med våra familjer ett tag nu innan vi åker imorgon igen. Isabelle och hennes familj ska mysa och se på film medans jag och min familj ska fixa iordning i huset för Isabelles familj har redan fixat allting.


När vi var framme så betalade vi för taxin och hoppade sedan ut.


- Vi ses imorgon. Jag kramade om henne sen så kysste jag henne lätt på hennes mjuka läppar hon besvarade snabbt kyssen. Jag skulle vilja stanna tiden just nu men det kan man ju inte jag avbröt kyssen och kollade in i hennes vackra ögon.


- Ja hejdå. Vi släppte varandra och började gå åt varsit håll.


När jag kom innanför dörren så blev jag direkt attackerad av mina föräldrar som börja ställa en massa konstiga frågor om mig och Isabelle och sen om filmen.



~  Isabelle' perspektiv nästa dag lite senare på kvällen ~


Nu satt jag i en stol och blev sminkad och bredvid mig satt min tvilling syster Caroline som också blev sminkad och alexander och Josefine var i ett varsit omklädningsrum och bytte om till dom kläderna dom skulle ha på sig till premiären. Samantah har vart så snäll och hjälpt till med allting.


- Okej nu är du klar. Jag reste mig upp ifrån stolen och vände sedan min blick mot Caroline som också nyss har blivit klar. Dom har plattat hennes krulliga hår och sen sminkat henne lite lätt, till mig så har dom lockat mitt hår och sen så har dom sminkat mig.

- Tack så mycket.



- Så lite så och jo föresten Isabelle kan du skriva en aoutograf på det här pappret mig dotter älskar dig hon har en massa afficher på dig sitt rum. Jag log emot henne och tog emot pennan och började skriva en aoutograf på papparet.


- Tack så mycket. Jag log emot henne som svar sen så gick jag emot mig klänning och gick sedan mot ett omklädnings rum och tog på mig både skorna och klänningen.



Nu satt vi äntligen allihopa (Jag, Ulrik, Caroline, Josefine och Alexander) i en svart limousin påväg till premiären som Josefine har längtat till så otroligt mycket.


När vi var framme så gick Alexander,Josefine och Caroline först ut efter dom så gick Ulrik ut men stannad upp och sträckte ut sin hand jag tog tag i den och gick sedan ut ur limousinen. Alla blev som galna och skrek och frågade en massa frågor och jag svarade glatt på alla.


När vi var inne i salen så gick vi åt varina håll men Alexander,Josefine och Caroline hållde ju såklart ihop så att dom inte skulle tappa bort varandra.


- Hej Isabelle gud vad kul att äntligen få träffa dig. Jag vände mig om för det var där jag hörde rösten ifrån. När jag hade vänt mig om så såg jag ingen mindre än Miley Cyrus.


- Haha hej på dig med, detsamma. Hon kramade runt mig och jag besvarade chockat kramen där efter.


- Du är väldigt duktig på att sjunga Isabelle. Jag log stort emot henne.


- Tack så mycket det är du med. Hon tackade för komplimangen.


Vi stod där och pratade ett tag tills vi skulle gå in i salen och titta på filmen. När jag kom in dit så såg jag vem jag skulle sitta bredvid.


Fan Selena Gomez och bredvid henne så satt snubben Justin Bieber..
_____________________________________________________________________________________________

Är ni duktiga och kommenterar nu så kommer det ett till idag.


vad vill ni ska hända =?  (;

nästa kapitel

Nästa kommer om ett tag för nu ska jag iväg och duscha och efter det så ska jag börja på nästa kapitel !

Kommentera gärna vad ni vill ska hända ? ! (;

Kapitel 4 - Welcome to L.A !

(gaaaaaaash han är så het)
~ Ulrik Munther's perspektiv ~

Jag sitter här planet och tänker för fullt på Isabelle, jag kan inte sluta tänka på henne, hennes leende, hennes skratt, hennes humor, hennes utseende, hennes allt. Jag måste verkligen berätta för henne vad jag känner för henne, visst vi kanske bara har känt varandra runt sju månader nu men det hindrar väll inte exakt kärleken för att inte berätta vad man tycker eller att bli tillsammans så fort?
Jag ska göra det, jag ska göra det innan vi går ut ur det här flygplanet, för hon måste få veta hur jag känner för henne. Jag kollade runt och såg att det bara var jag vaken av mig,mamma,pappa och Henrik (min livvakt) Jag kollade mot Isabelles säte och såg att hon var vaken för hon sitter vid sin iphone sen tittade jag mot platsen bredvid henne där hennes livvakt Viktor sitter. Han sover great då har jag chansen. Jag reste mig försiktigt från min plats och började gå mot Isabelles plats.
När jag var framme så tvekade jag lite, nej jag får inte tveka jag måste göra det här, jag måste berätta för henne annars kommer hon aldrig få reda på det. Jag ställde mig vid Isabelles plats och då vände hon sin blick mot mig och log sitt vackra leende.

- Hej?


- Hej, eh vi måste prata.


- Okej men då får vi gå ner vid toaletterna så att vi inte väcker dom andra. Hon la ner sin iphone och reste sig sedan upp och började gå mot toaletterna. När vi var framme så lutade hon sig mot väggen och kollade på mig lite konstigt. Men jag förstod att det var blicken som betydde "nå vad var det du skulle säga för någonting" Jag log lite mot henne men öppnade sedan munnen.


- Isabelle det är en sak som jag måste berätta för dig. Jag var lite osäker om jag skulle säga det för tänk om hon inte känner på samma sätt som jag gör och tänk om detta förstör all vår vänskap, nej tänk inte så Ulrik du måste berätta för henne för annars kommer hon aldrig att få vet och då kommer jag aldrig få veta om hon känner på samma sätt som jag gör.


- Så berätta för mig. Hon log med ett stor leende som smittade av sig så att jag också började le jätte stort mot henne.


- Jo det är så här att jag gillar verkligen dig Isabelle. Jag log lite osäkert och när hon såg lite chockad ut så blev jag osäker och vände min blick ner mot flygplansgolvet.


- Jag gillar dig med. Hon sa det så enkelt som om det bara vore som vänskap eller hon kanske trodde att jag menade som vänskap.


- Nej asså inte som vänskap utan mer. Nu tittade hon på mig med den där chockande blicken igen, ååh hon känner säkert inte på samma sätt.


- eh förlåt du kanske inte känner på samma sätt. Jag vände mig om så snabbt så möjligt och när jag skulle börja gå så kände jag en hand om min arm som stannade mig. Jag vände mig och såg Isabelle som stod där och log emot mig.


- Jag gillar dig också mer än vän. Jag började le jätte stort mot henne och det gjorde hon också minst lika mycket som jag.



~ Isabelle's perspektiv ~




Gooood han gillar mig, jag kan inte dölja det längre jag gillar han också jätte mycket men jag har alltid döljt det för att jag ska flytta till L.A och jag trodde inte han skulle göra det så det var ju ingen ide att satsa men nu när han också ska flytta till L.A så går det inte att dölja längre. Jag var först chockad att han gillade mig också på det sättet men sen blev jag otroligt glad så att jag bara ville hoppa runt och skrika som mina syskon gör när dom får följa med mig på någonting som typ preimärer, galor eller någonting annat, men Ulrik gjorde precis min dag så mycket bättre.

- Gör du? Han tittade på mig chockat men man såg ändå i hans ögon att han var väldigt glad för det glänste verkligen av dom.


- Ja det gör jag, jag har döljt det innan för att jag skulle flytta till L.A och jag trodde inte du skulle flytta dit så jag döljte det som sagt för det går inte ha ett förhållande så långt ifrån varandra men nu när jag fick reda på att du också ska flytta till L.A så kan jag inte gömma det längre. Jag gillar dig verkligen Ulrik och det kan jag inte ljuga om. Han log stort mot mig och gick närmare mig och tillslut var jag så nära att jag kände hans andedräkt mot min läppar. Jag lutade mig mer emot han och till slut så snuddade jag hans läppar, han tog sina händer på min midja och tryckte mig mot väggen. Jag tog mina händer mot hans axlar och lät dom hänga där. Han tog ett lite hårdare tag om min midja och jag tog upp mina hände mot hans hår, han öppnade försiktigt sin mun och lät sin tunga försiktigt glida in till min min. Där stod vi och strula tills vi hörde någon harkla sig. Vi tittade åt högersida och såg min livvakt Viktor stå där och flina mot oss medans han vred på sitt huvud fram och tillbaka. Shit vad kommer hända nu? Jag släppte Ulrik lite försiktigt sen så gick jag fram till Viktor och kollade på han jätte allvarligt men inom mig så skrattade jag ganska mycket.


- Inte ett ord, lova! Jag sa det medans jag pekade mot han. Han skrattade bara till men sen så kom han lite närmare och sa.


- Hahah inte ett ord miss. Hahaha Viktor har sina stunder han ska alltid hålla på och reta mig men han är en skön grabb för jag kan säga allt till han och då säger han till någon och nu menar jag det verkligen han säger det inte till någon inte änns till mina egna föräldrar så det är därför jag är stolt att ha han som min livvakt.


- Tack Viktor. Jag log mot han och han log tillbaka lite grann sen så gick han in på tolatten och låste sen. Jag kollade bak mot Ulrik som rättade till sitt hår sen så flinade han lite mot mig. Jag gick fram till han och gav han en sista kyss.


- Nu måste vi gå tillbaka. Jag nickade men sen kom jag på en sak, han kan ju sitta på Viktors plats så kan Viktor sätta sig vid Ulriks livvakt Henrik för dom är ju trotts allt vänner.


- Du kan ju sätta dig vid mig så kan Viktor sätta sig vid Henrik eller ja om han vill det jag kan fråga men det är bara om du vill? Han flinade lite sen så lutade han sig fram och gav mig en lång kyss.


- Jag tar det som ett ja. Jag gick fram till toalett dörren och knackade lite löst.


- for god's sake här får man absolut inte gå på dass själv eller? Jag skrattade till för jag visste att varje gång vi var på ett flygplan så knackar jag alltid på när han är på toaletten för det går han på nerverna men det som inte är så bra är att han ger igen och det är inte en vacker syn kan jag säga er.


- Viktor kan Ulrik ta din plats så kan du sitta bredvid Henrik? Jag hörde när Viktor skrattade till lite där inne så jag började flina lite grann.


- Jag kunde faktiskt ana det där så jag flyttade Ulrik's grejer till min plats och sen flyttade jag mina grejer till Ulrik's plats. Som jag sa det finns verkligen ingen bättre livvakt än Viktor han känner mig bättre än vad jag själv gör faktiskt.


- Tack. Jag nickade mot Ulrik sen så gick vi till våra platser. När vi gick mot våra platser så tog Ulrik sina händer mot mina höfter och började styra mig till våra platser. Vi satte oss ner och jag lutade mitt huvud mot Ulriks axel sen så somnade jag ganska fort.


- Isabelle vakna vi är framme. Jag öppnade sakta mina ögon, det första jag såg när jag öppnade mina ögon var Ulriks fina leende.


- God morgon sömntuta. Jag skrattade till lite grann.


- God morgon på dig med. Jag reste mig upp och tog tag i min väska och Ulrik tog sina saker. Jag tog tag i Ulriks hand sen så gick vi ut ur flygplanet. När vi kom ut så blev vi attackerade av fans och papparazzi som frågade en massa frågor som t.e.x.

* Isabelle dejtar du Ulrik Munther?*

*Är ni två tillsammans?*

* När blev ni tillsammans?*

*Hur länge har ni dejtat?*


Jag och Ulrik släppte taget om varandras händer och skrev några aoutografer sen så vände vi oss mot alla papparazzi.

- Ja jag och Isabelle är tillsammans är det, det ni ville höra? Jag log emot Ulrik sen så vände jag mig mot alla papparazzi igen.


- får vi se er kyssa varandra en gång.

- kom igen.

Jag vände mig emot ulrik och tog tag i hans nacke och gav han en lång kyss och när vi gjorde det så hörde vi en massa som skrek. När vi släppte varandra så log vi emot varandra sen vände vi oss om och började gå mot vår taxi.

Jag hoppas verkligen att vårt förhållande kommer hålla länge för jag gillar verkligen Ulrik.













~ Justin Bieber's perspektiv nästa dag ~




Jag,Selena,Alfredo,Chaz och Ryan var nu påväg till affären för att köpa lite godis till filmen vi ska se senare ikäll och ni vet Chaz han vill ju alltid ha godis han står inte ut utan det.


- Är vi snaaaaaaaart framme.


- Ja Chaz det är någon minut kvar. Chaz är så sur nu bara för att Ryan åt hans sista choklad kaka så han är riktigt sur på Ryan.

När vi var framme vid affären så stannade vi alla upp vid nyhetsbladen. Jag och alla andra fick stora ögon när vi såg repliken.

*Isabelle Olsson och Ulrik Munther är nu hetaste paret i hollywood*

Jag och alla andra gick fort in och köpte tidningen. Jag öppnade den fort och började läsa.


- Isabelle Olsson och sin nya pojkvän den kända sångaren Ulrik Munther sågs igår gå av Flygplanet här i L.A och när dom gick av så höll dom varandra, varandras händer och log kärleksfullt emot varandra men sen när dom blev attackerade av alla fans och papparazzi så släppte dom varandras händer och började skriva ett par aoutogarfer sen så vände sig paret om och den kända sångaren Ulrik Munther sa "Ja jag och Isabelle är tillsammans är det, det ni ville höra?" Alla fans och papparazzi blev galna och as att dom skulle kyssa varandra så dom vände sig emot varandra och kysstes framför alla som stod där framför dom och alla blev som galna, så nu har den kända sångerskan Selena Gomez och den kända sångaren Justin Bieber gått ur tronen som det hetaste paret i hollywood nu är det Isabelle Olsson och Ulrik Munther som står först.


När jag hade läst klart så stod jag där med öppen mun men Selena stängde den fort åt mig. Jag vände mig emot Ryan,Selena,Chaz och Alfredo som också såg chockade ut men Selena såg mest chockad ut medans Chaz,Ryan och Alfredo satt och flinade emot mig.


- Ey bro, varför bryr du dig du vet att Isabelle är snart mer känd än dig och hon är jävlig het har jag inte rätt grabbar. Chaz och Ryan sa fort ja till det Alfredo precis hade sagt.

Vi får väll se om dom är det hetaste paret i hollywod efter att jag har kysst Selena framför alla papparazzi. Jag tog tag om Selenas hand och drog med henne ut till alla papparazzi och kysste henne och hon besvarade den snabbt där efter, efter det så sprang vi in till Chaz,Ryan och Alfredo igen som stod och kollade irreterat på mig som om jag precis hade snott godis från ett litet barn.


- vad? Dom kollade fortfarande lika surt som förut på mig sen så vände dom sin blick mot selena och kollade irreterat på henne men sen vände dom sin blick till mig igen och kollade surt.


- Sluta tro att du är bäst på allt och försök inte bli det hetaste paret i hollywood för det kommer INTE gå så knock it off, Alfredo och Chaz instämde.

Jag himlade med ögon och gick in till affären igen och började gå mot godiset med dom adra bakom mig. Vi får väll se om dom går tillsammans på Selenas premiär och på galan och på galan får vi också se vem som verkligen är det hetaste paret i hollywood och vem som är kändast av mig och Isabelle.
______________________________________________________________________________________________

så sista för ikväll för klockan är faktiskt 02:14.
Nå vad vill ni ska hända i novellen.

om ni vill att något speciellt ska hända i novellen så är det bara att kommentera så tar jag med det (;



Kapitel 3 - WHAT ?


~ Isabelle's prespektiv ~

* there's a fire starting in my heart*

Jag måste ha somnat igår kväll när jag låg och tänkte för jag vaknade av att det ringde, ooh juste det ringer. Jag reste mig snabbt upp ifrån sängen och slängde mig över nattygsbordet och tog tag i mobilen och tryckte sedan på den gröna knappen.


- Ah det är Isabelle ! jag mumlade lite när jag svarade i telefonen för jag var jätte trött jag förstod inte exakt varför, för jag la mig ju ganska tidigt igår eller ja jag la mig inte utan jag somnade.


- Hej Isabelle det är Carin. Carin? varför ringer hon nu hon ska inte ringa förens om fyra dagar för det är ju då vi ska flytta då ? Säg inte att det är ändrade planer.


- Åh hej Carin. Jag ber till gud att hon inte kommer säga att det är ändrade planer och snälla låt det gå i uppfyllelse för jag vill inte lämna stockholm än.


- Jo du kanske undrar varför jag ringer och det är såhär att Isabelle det är ändrade planer. FAN! varför var hon tvungen att säga dom orden.


- Va? Varför?. Jag hoppas att hon har en bra orsak att jag måste åka till L.A tidigare, för om hon inte har det så tänker jag inte lämna sverige än för jag vill ju säga hej då till mina älskade svenska fans först för dom betyder otroligt mycket för mig.


- Du har blivit vald till en film som du ska spela, du är själva huvudrollen med en annan kille då. Vafan snackar hon om jag vill inte vara med i någon film och om jag skulle blivit vald till det skulle dom väll ändå ringa mig först eller skulle dom inte det?


- Men va dom måste väll ringa mig först? Okej nu är jag verkligen förvirrad jag menar kan inte det vänta fyra dagar till, tills jag kommer till L.A iallafall.


- Jo men nu ringde dom mig först för att kolla så snälla säg att du säger ja för vi måste snacka mer om din tuné också och jag har en fråga skulle du vilja träffa Justin Bieber för han har frågat mig om han skulle kunna få träffa dig ?


- Hahahah, nej tack jag vill inte träffa den människan det räcker att jag ser han varje premiär och till det andra jo jag kan komma tidigare men när ska jag åka i såfall och till det sista då, vem spelar jag huvudrollen med?


- Aha gillar du inte Justin Bieber eller ? åh gud vad bra du åker redan ikväll vid nio och till det tredje du spelar huvudrollen med Ulrik Munther. WHAT ULRIK MUNTHER ? Han har inte sagt någonting til mig om detta eller han kanske inte heller visste men hallå hur kan han spela in en film i L.A när han bor i Göteborg okej detta gjorde mig ännu mer förvirrad, och varför måste jag åka redan ikväll jag måste ju säga hej då till alla fans så fort.


- Carin du måste fixa så att jag har en konsert här i stockholm redan ikväll så kan jag åka till flygplatsen direkt efter det, och Ulrik Munther bor inte han i Göteborg ? och till det sista nej jag gillar INTE Justin Bieber men min lillasyster gör men hon kommer att få träffa han på premiären så vi har inte bråttom med det precis. Så kan du fixa allt det där.


- Jag visste att du ville ha konsert i stockholm innan du åkte för länge sen så jag fixade det för ett par veckor sen och allt är slutsålt. Nej han ska också flytta till L.A jag har pratat med hans manager så det är ingen fara. Hahah okej men det var kul för henne att träffa hennes idol. Hur fan visste hon att jag ville ha konsert innan jag åkte iväg lite läskigt är det ju men hon känner väll mig rätt så bra så att hon visste det. ULRIK SKA FLYTTA TILL L.A DÅ BEHÖVER JAG JU INTE VARA OROLIG OM JAG KYSSER HAN !


- Okej men dåså, vart ska konserten vara ? Viilken dum fråga för jag vet ju redan vart den kommer att vara, den är säkert i globen för där brukar man ju ha konserter och sånt.


- Globen men jag måste kila och juste ja din livvakt Viktor har din flygbiljett. Hon la på innan jag änns hann öppna munnen, jag hoppas verkligen att hon har pratat med min mamma om detta, jaja jag får väll gå ner och titta om hon har det.

Jag öppnade min dörr och började gå ner till köket. När jag kom ner till köket så satt alla redan och åt frukost, jag gick och satte mig bredvid Alexander.


- Mamma visste du om att jag åker redan ikväll ? Mamma tittade upp mot mig och log sitt vanliga leende.


- Ja det visste jag men jag fick inte säga någonting till dig  för att Carin ville säga det till dig själv men nu vet du ju det ellerhur? Jag log lite halv mot henne sen så nickade jag och började ta åt mig lite frukost. Hahah att Carin änns frågade mig om jag ville träffa Justin Bieber jag menar han har väll redan fullt upp med Selena Gomez.


När jag hade ätit upp min frukost så tackade jag för det och sen gick jag upp till mitt rum och packade ner min kläder smink och allt annat för smink och kläder behöver jag inte ta med till globen för jag har alla mina scen-kläder och smink och sånt där.



~  Ulrik Munther's perspektiv ~


Wow det kom som en chock för det första så visste jag inte att vi skulle flytta till L.A för mina föräldrar han inte sagt någonting om det och sen ska jag tydligen vara med i en film. Varför säger dom allting ett par timmar innan man ska åka ? Men den posetiva saken är ju att då vet jag ju att jag och Isabelle kommer inte bo så långt ifrån varandra så då kan jag kyssa henne eller? och den andra posetiva saken är att hon är huvudrollen med mig i filmen.

Jag satt just nu och åt frukost på hotellet med mina föräldrar. Vi sa inte så mycket till varandra utan vi log bara och åt utav vår frukost.


- Visste ni om detta? Jag kollade lite misstänksamt på dom men log ändå inombords för jag kommer att bo nära Isabelle.


- Ja gubben det visste vi det är därför vi åkte tidigare till Stockholm för det är folk som flyttar ut alla våra saker just nu i vårt hus. Förlåt att vi inte sa något tidigare men vi fick inte säga någonting förens du hade fått reda på det av din egna manager.


- Okej. Vi sa inte så mycket mer efter det.


Jag fick också reda på att jag och mina föräldrar fick vip kort till Isabelle's konsert ikväll det kommer bli riktigt spännande fakiskt för då hör jag dom mesta av hennes låtar live.


~ 6 timmar senare ~


Nu är klockan alltså 17:00 och det är en timme kvar tills konserten börjar. Jag och mina föräldrar sitter just nu i en taxi påväg till globen. Jag kan inte ljuga för er men jag har faktiskt lite ont i magen av allt det här.


- Ulrik slappna av man ser att du ser nervös ut. Fan att mamma alltid ska märka någonting på mig när det är någonting som är på gång.


- Jaja. Jag himlade med mina ögon men sen så vände jag min blick mot fönstret och tittade ut medans vi åkte. Det regnade ut så det var ganska blött.


När vi var framme så tog jag på mig luvan så att ingen av fansen skulle märka mig för då skulle alla bara springa på mig och det vill jag verkligen inte och speciellt inte när det är Isabelles sista konsert här. Jag öppnade bil dörren och hoppade ut, mamma och pappa hoppade långsamt efter.


- AAAAAAAAAH TITTA DÄR KOMMER ISABELLE.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


Jag följde allas blickar och såg tillslut Isabelles limousin som kom där åkandes. Alla fans började springa emot den och försökte få tag i den och allting.

*pling*

Jag tog upp min mobil ut bakfickan och såg att jag hade fått ett sms av Isabelle som det stod.


* Ta bakvägen så kommer ni bakvägen, det står en vakt där men säg att du är en vän till mig och om han inte tror dig så visar du bara detta smset okej. //Bella.*

Jag svarade snabbt på hennes sms.


* Sure, ska bli, /Ulrik*


jag vände mig mot mina föräldrar och gjorde en gest som visade att vi skulle ta de andra hållet och dom nickade som ett svar. Vi började gå mot bakvägen och när vi tillslut var framme så stog det en stog och kraftig man där som Isabelle hade sagt. Jag gick fram till han.


- Isabelle sa att vi skulle ta den här vägen.


- Är du Ulrik Munther?


- Ja. Han nickade mot mig och flyttade sig sedan så att vi kunde gå vidare.


När vi kom in så gick vi och satte oss vid några soffor. Jag önskar henne verkligen lycka till ikväll.

Jag gillar verkligen Isabelle men jag vet inte om hon gillar mig och sen så kanske hon bara ser mig som en av hennes vänner.


Nu har det gått två timmar och hon har spelat:

Morning Sun.

Intuition.

Who owns my heart.

Can't be tamed.

Fly on the wall.

Last song.

The Climb.

Who says


Och nu ska hon köra sin sista låt som heter "Burned up the night" hon har verkligen vart helt fantastisk, efter detta blir det att åka direkt till flygplatsen och lämna Sverige.


- Shit du var verkligen helt otrolig där uppe på scen. just nu satt vi i limousinen påväg till flygplatsen. När Isabelle hade sjungt klart alla hennes låtar så hade hon pratat lite i micken med sina fans och hon hade berättat att hon lämna dom nu ikväll och hon hade grätit på scenen också och när hon pratade så ställde jag mig upp och kollade ut på fansen och man såg att det var väldigt många som grät och det var många som såg förstörda ut men Isabelle kommer ju och hälsar på någon gång.


- Tack så jätte mycket det betyder mycket för mig och jag kommer verkligen sakna alla mina underbara fans här i sverige men jag kommer ju komma och hälsa på när jag har tid.


Vi satt och pratade ett tag till sen så var vi framme på flygplatsen så vi gick ut ur limousinen och Isabelle sa hej då till sin chaufför. När vi kom ut så blev vi nästan attackerade av papparazzi men vi sprang förbi och sprang in till flygplatsen vi skulle precis få gå på flygplanet så vi sprang dit man skulle checka in och sen så sprang vi in till flygplatsen och satte oss. Isabelle satt med sin livvakt några säten framför så vi satt inte bredvid varandra även om vi verkligen ville. Jag lutade mig mot fönstret och mumlade

- hej då sverige.

Nu så uppstår bara L.A !


~ Justin Bieber's perspektiv ~


- Hahaha shit självaste Justin Bieber blev dumpad av den stor kända Isabelle Olsson. Det där var Alfredo som pratade. Vi satt just nu inne i min loge och pratade. När vi hade suttit där inne och pratat ett tag så hade Carin min managers fru kommit in och berättat att Isabelle verkligen inte ville träffa mig och då hade alla mina dansare brist ut av skratt medans jag hade gett dom mördarblickar men dom hade skitit i dom och rullat på golvet och skrattat röven av sig.


- Okej det räcker jag vet hon ville inte träffa mig men jag kommer ju se henne på Selena's premiär så då kan hon ju inte exakt fly. Alfredo och alla andra slutade skratta och tittade konstigt på mig som om jag vore ett ufo eller någonting.


- Justin du kan inte tvinga henne att prata med dig och varför tar du det som en så stor grej att hon nästan är mer känd än dig du ligger ju ändå på andra plats sen ? Dom tror att jag har lackar upp mig bara för att hon Isabelle nästan är mer känd än mig men det är jag inte jag vill bara lära känna henne som en vän eller någonting men hon verkar ju inte gilla mig så detta kommer att bli ett rätt svårt jobb, men jag ska ta med mig Alfredo på premiären så då kanske det ändå blir lite enklare.


- Jag ska inte tvinga henne att prata med mig, och jag tar det inte som en stor grej jag vill bara lära känna henne, hon verkar ju vara en rätt så skön tjej om ni tittar i tidningarna. Jag har nästa sätt i alla tidningar att hon gillar att skämta med sitt team som jag gör och sen så gillar hon tydligen att spela basket men hon är tydligen inte bra på det enligt henne men enligt mig så är hon nästan bättre än mig,Chaz,Ryan och Alfredo tillsammans men jaja om hon säger det så.


- Oh ja vi har sätt tidningarna det är inte så svårt Justin, hon är på verkligen alla tidningarna och du har bara en liten ruta längst nere i vänstra hönert hahah förr var det du som var på den stora bilden men nu har dom dissat dig totalt justin hahah ! Alfredo har hållt på och jäklas med mig ända sen vi läste på nyheterna att Isabelle nästan är kändare än mig, men vi får väll se om det är sant för det är gala om nästan en vecka och då ska jag,Selena,Jonas brother, Ulrik Munther,Isabelle Olsson,Lady Gaga och Miley Cyrus uppträda en varsin sång, och då får jag ju höra henne live.


- Jaja bara för att du tycker hon är så jävla het Alfredo. Jag flinade emot han medans jag sa det för varje gång vi hade sätt henne i tidningarna inne på affären så har Alfredo köpt tidningarna och kollat på bilderna på henne medans jag bara har suttit bredvid han och nästan skrattat ut han men han skäms inte han bara flinar mot mig och säger " men ärligt Justin ser du inte tjejen hon är en riktig heting"  Jag har bara himlat med mina ögon då.


- Ja vad är det med det, det tycker ni också killar ellerhur? Alfredo vände sin blick mot alla andra dansare och när han hade ställt frågan så har dom bara nickat väldigt ivrigt, jag himlade med min ögon och sen vände jag min blick mot dörren för där kom Carin in och flinade.


- Vad flinar du åt då? Jag ställde mig upp ur soffan och gick fram och ställde mig framför Carin och flinade lite tillbaka.


- Isabelle har precis haft konsert och nu är hon och Ulrik Munther påväg till L.A. Ulrik Munther? varför åker han med henne igentligen.


- Ulrik Munther ? varför åker han med Isabelle? För jag menar vad han ska göra i L.A redan nu ? Jag vet att han ska på selenas perimär men den är inte förens om tre dagar och galan är om ungefär en vecka, hmm jag undrar verkligen.


- Ulrik Munther och Isabelle har någonting på G dom är nästan före dig och Selena med att var det kändaste paret i hollywood så akta dig Justin hahah, han och Isabelle ska flytta hit nu så du eller ja ni kommer säkert se dom ofta i tidningarna !


Okej om dom nu kommer till L.A får vi väll se vem som är det hetaste paret i hollywood ! 
______________________________________________________________________________________________

kom lite sent jag vet men blogg.se är helt cp ju ;o
jaja men vad tror ni nu kommer hända?

om ni vill att något speciellt ska hända så kommentera bara ! (;


mobil inlägg ! (;

Kapitel 3 kommer vid 22:00 för just nu så är jag ute med kompisar ! (;

Kapitel 2 - Date !



~ Isabelle's perspektiv ~

Okej så igår så var jag ju på gröna lund och det var hur roligt som helst för jag fick träffa mina underbara fans och sen så fick jag lära känna Ulrik Munther lite mer och vi bestämd att vi skulle träffas idag och inte som en dejt som Gry Forsell sa. Jag har inte lust att dejta killar just nu för jag har aldrig tid och sen så ska jag ju snart flytta till L.A och då bor jag ju en bit ifrån Ulrik också så nej det går absolut inte.


*KNACK KNACK *


- Kom in !  Jag kollade mot dörren för att se vem det var som knackade och det var den personen jag trodde det skulle vara, min lillasyster Josefine. Jag är van vid att hon knackar på min dörr så det är därför jag visste att det var just hon som knackade.


- Vad är det Josefine? Hon kom in i rummet och stängde dörren försiktigt. Hon gick fram till min säng som jag satt i och satte sig bredvid mig.


- Bella?


- Ja vad är det Josefine? Hon såg bekymrad ut men samtidigt lite ledsen ut.


- Jo, du vet vi ska ju flytta till L.A om några dagar!? Medans hon pratade så la hon sig ner på sängen och tittade på mig.


- Jo jag vet det, jag vet att du kommer sakna dina kompisar Josefine men vi kommer att hälsa på så ofta vi kan och om inte jag har tid så får ni åka och hälsa på okej? Jag kollade på henne medans jag pratade för jag ville se hennes rekation men hon ändrade inte sin blick. Hon tittade fortfarande ledsamt på mig.


- Men Bella pratar dom inte ett helt annat språk där? Nu såg hon lite mer orolig ut än ledsen.


- Jo men du ska inte gå i skolan direkt för du kan ju inte engelska men du ska få lära dig det men det kommer ju ta ett tag så du ska få hemundervisning ett bra tag. Jag log mot henne så att hon skulle se lite gladare ut och det hjälpte faktiskt för nu log hon sitt stora leende.


- Tror du jag kommer träffa Justin Bieber där? Åh nej nu kommer det igen. Josefine är nästan förälskad i Justin Bieber och det går mig på nerverna för killen sjunger som en tjej och han verkar inte bry sig om att han krossar sina fans hjärtan när han går runt och hånglar med Selena Gomez hela jävla tiden och jag ser till och med det på Josefine att hon inte gillar det för hon vill inte änns titta på tidningen som mamma köper till henne om hon ser att det är en bild på den där Justin Bieber och den dära bruden Selena Gomez. Jag vill inte göra henne besviken så nu kommer jag ljuga för henne.


- Ja det är klart du kommer det Josefine. Men jag tror faktiskt inte att jag ljög där för det är ju premiär på Selena Gomez nya film och jag är bjuden på det så jag tänkte ta med Alexander,Caroline och Josefine på det. Det blir säkert jätte kul och jag har pratat med Carin och hon har sagt att det är helt okej om jag tar med dom för då får hon lära känna mina syskon.


- Men är du säker för han är ju så upptagen med Selena Gomez. När hon sa det så kollade hon ner på madrassen och såg rätt så ledsen ut.


- Jag är säker och vet du varför jag är så säker på det? Jag log stort mot henne när jag pratade. Jag ställde mig upp ifrån sängen och kollade fortfarande på henne för att se hennes reaktion.


- Nej varför är du så säker på det? Hon ställde sig också upp och kollade konstigt på mig men log ändå fortfarande stort emot mig.


- FÖR ATT DU,ALEXANDER OCH CAROLINE SKA MED MIG PÅ EN PREMIÄR SOM HAN SKA PÅ. När jag sa det så började hon hoppa runt över hela rummet samtidigt som hon skrek. Efter några minuter så hörde vi någon som sprang i trappan och några sekunder efter så kommer Caroline in i rummet och kollar konstigt på oss.


- Josefin varför skriker du? Du vet att mamma har sagt att vi inte får skrika inomhus så om du ska skrika får du faktiskt ta och gå ut. Caroline är alltid som mamma hon ska alltid säga till om vi gör något fel och sen om någon av oss syskon är taskiga mot henne så springer hon upp på sitt och storgrinar så vi får skäll av mamma, men jag får nästan aldrig det längre för jag är inte hemma så ofta för jag har inte tid. Jag och Carin och massa andra i mitt team håller på och bestämer platser till min världs-turne.


- Lugn Caroline jag berättade just för Josefine att du, Alexander och Josefine ska med mig på Selena Gomez nya film på Premiären du vet ? Och efter jag hade sagt det så var det Carolines tur att börja hoppa runt och skrika som en galning.


Medans Josefine och Caroline sprang runt och skrek så började min mobil plötsligt ringa.

* there's a fire starting in my heart*

Jag sprang runt och letade efter min mobil men jag hittade den inte.


- Vart är min mobil? Jag kollade på Josefine och Caroline och hoppades på att dom visste vart den fanns någonstans. Caroline såg lite funersam ut.


- Ja den ligger vid din dator tror jag. Jag vände mig om och började springa ner till vardarsrummet där min mobil låg. Jag tog upp min mobil och tryckte fort på den gröna knappen.


- Isabelle här.


- Tja Isabelle det är Ulrik jo jag undrar om jag kan komma och hämta dig klockan 19:00 men bara om det är helt okej för dig? Jag började le jätte stort medans han pratade och när han ställde sin fråga så nickade jag ivrigt men kom genast på att han inte såg mig.


- Ja det är helt okej.


- Vad bra men då syns vi om ungerfär 3 timmar då ?


- Ja det för vi hej då.


- Hej då. Jag stängde av samtalet sen så la jag ner min mobil i fickan. Jag satte mig ner i soffan och satt och funderade ett tag på vad jag ska ha på mig när vi ska gå ut och äta.


Jag gillar verkligen Ulrik men jag ska ju snart flytta till L.A som jag har sagt och Ulrik bor ju i Göteborg så det skulle bli väldigt svårt.

~ 2 timmar senare ~

Ooh shit jag har bara en timme på mig att fixa iordning mig. Jag reste mig snabbt ifrån sängen och sprang in på tolatten och tog av mig kläderna och hoppade in i duschen och lät vattnet rinna över min kropp. Jag shamponerade mitt hår och tvålade in min kropp. Jag stängde av kranen sen tog jag tag i en handuk och virade runt den på min kropp. Jag sprang in till mitt rumt och sprang fram till min garderob och tog fram min lila klänning som jag verkligen älskar, den är min favorit klänning.

När jag var klar med min sminkning och allting så gick jag ner till vardarsrummet och kollade vad klockan var. Den var 18:55 okej det är alltså fem minuter kvar tills Ulrik kommer och hämtar mig.

- Hallå är det någon hemma?  Jag fick inget svar så jag skrek igen.

- Hallå? Fick inget svar denna gång heller så jag gick runt och tittade runt i huset men jag hittade inte någon. Jag sprang upp till mitt rum igen och hämtade en matchande väska.


~ Ulrik Munther's perspektiv ~



Det har tagit mig hela dagen att välja kläder för min och Isabelles träff men nu är jag äntligen klar, jag sitter just nu i limousinen påväg hem till Isabelle, vi är där om bara någon minut.

Okej nu är vi utanför Isabelle's hus. Jag öppnade dörren till limousinen och gick sedan till dörren och knackade på.


* Knack Knack*

När jag hade knackat så hörde jag någon springa ner för en trappa och sedan så hörde jag dom tydligare och tydligare och tillslut så öppnades den av Isabelle och jag kan bara säga Wow hon ser verkligen vacker ut.


- Wow du är verkligen vacker. När jag hade sagt det så blev hon röd om sina kinder och sedan så fnissade hon till lite grann.


- Du ser inte så dum ut du heller.  Hon vände sig om igen och tog tag i sin kappa sen stängde hon dörren och låste. Hon vände sig emot mig och log. Jag gjorde en gest som visade att vi skulle gå mot limousinen och log emot mig och började gå emot limousinen. Jag sprang lite före så att jag kunde öppna dörren åt henne.


- Tack så mycket.


- Så lite så.


Vi hoppade in i limousinen och började köra mot resturangen som jag hade bokat till oss. Vi sa inte så mycket på vägen dit utan vi log mest emot varandra och sen så tittade vi ut genom fönsterrutan.

vi satt just nu inne på resturangen och åt medans vi pratade om varandra och efter bara några minuter så var det massa papparazzi utanför resturangen, Isabelle verkade inte bry sig så jag försökte också ignorera det.

Efter att vi hade suttit inne på resturangen i någon timme så visste vi nästan allt om varandra och nu var det dags att åka hem. Vi betalade allting och sen så gick vi ut ur resturangen och så fort vi kom ut så kom alla papparazzi fram till oss. Vi försökte komma ut genom folkmassan men det kom bara mer och mer papparazzi och fans. Isabelle tog fram sin mobil och ringe någon, jag vet inte vem men jag kan nästan gissa på att det är hennes livvakt. Efter några minuter så kom det någon som buttade bort alla och jag kan nästan gissa på att det är henne livvakt. Vi sprang fram till limousinen och sa till chauffören att gasa på, han gjorde som vi sa och efter bara någon minut så var vi framme hos Isabelle.


- Aha ehm då var vi framme hos mig då, tack så jätte mycket. Jag log emot henne och nickade samtidigt. Hon kollade in i mina ögon och jag tittade in i hennes sen så lutade jag mig sakta fram till henne och skulle precis kyssa henne men då hostade hon till lite.


- ehm ja eh vi ses. Hon reste sig snabbt från sitt säte och sprang in till sig. Fan var jag tvungen att förstöra allting, men en sak vet jag detta kommer jag alltid minnas.


~ Isabelle's perspektiv ~

Fan vad tänkte jag med, jag var nära på att kyssa han och det får jag inte, jag får bara inte det. Jag sprang snabbt in till mitt hus och när jag kom in så satt alla och åt, jag log snabbr emot dom men sedan så sprang jag snabbt upp till mitt rum. Jag sprang in till tolatten som var på mitt rum och tog av mig mitt smink sen så gick jag och tog på mig ett par hotpants och ett linne sen så la jag mig ner i sängen och log där och tänkte ett tag. Jag undrar verkligen hur det kommer bli i L.A och det värsta är att det finns mer papparazzi där så jag får nog akta mig.
______________________________________________________________________________________________

Jag vet att den är lite dryg nu i början men den kommer att bli bättre det lovar jag.
och i nästa kapitel så kommer Justin's perspektiv vara med :D

det gick inte att ladda upp bilder så jag skippade det. :D

kapitel 2 kommer !

Kapitel 2 kommer om någon timme för just nu ska jag äta sen ska jag ut med min hund och sen ska jag iväg och handla men det kommer så snart som möjligt lovar !(;

Kapitel 1 - ISABELLE OLSSON IS IN GRÖNA LUND !

- ISABELLE DU MÅSTE KOMMA NER NU  LIMOUSINEN ÄR UTANFÖR. Det var min mamma som skrek på mig att jag skulle komma ner för ikväll ska jag uppträda på Gröna lund. Jag är rätt spänd.
Jag tackade alla sminkare och sånt sen så sprang jag ner till hallen och satte på mig mina skor sen så sprang jag till limousinen. Jag öppnade dörren till limousinen och hoppade in, jag kollade runt i limousinen och såg alla mina syskon förutom Michaela som är hemme med sin son Lukas plus att jag såg min mamma och hennes sambo Kristian.


- Är du nervös syrran? Jag vände min blick ifrån fönstret till min bror Alexander. Jag log emot han och nickade. Min bror har alltid varit där för mig fast vi bråkar ofta, men när vi väl behöver varandra så ställer han upp.


- Ja, rätt så men jag menar jag har gjort detta ganska mycket. Jag fortsatte att le mot min bror medans jag pratade.


- Jo jag förstår det, men det kommer att gå bra som alltid. Så där säger han varje gång jag ska uppträda och jag kan lova er att det är bara för att muntra upp mig.


Jag nickade och log bara emot Alexander, sen så vände jag min blick mot min tvillingsyster Caroline som såg ut att nästan få ont i sina mungipor så mycket hon satt och log.


- Caroline det är okej du kan sluta le så mycket nu för det ser verkligen ut att göra ont. Caroline nickade emot mig och sen drog hon ner mungiporna men hon fortsatte ändå att le lite grann.


Jag vände sedan min blick mot min underbara lillasyster Josefine som satt och kollade runt i hela limousinen. Hahah jag förstod henne för så gjorde jag också första gånggen jag satt i en limousine. Jag sänkte mitt huvud mot Josefins öra och viskade.


- Ser det coolt ut Josefine. Så fort jag började prata så vände hon sitt huvud mot mitt och log jätte stort sen slängde hon sig över mig och kramade mig jätte mycket.


- Tack så jätte mycket för att jag fick följa med Bella. Jag log emot henne samtidigt som jag kramade om henne minst lika hårt som hon kramade om mig.


När vi var framme på gröna lund så gick alla i familjen fort ut förutom jag så att dom inte skulle bli attackerade av fans. Jag fick inte gå ut än för jag skulle överraska alla i publiken. Dom vet inte att jag är här så det ska bli en överraskning. det ska vara såhär att Ulrik Munther ska börja sjunga på min låt och sen i mitten så ska jag komma in i sången och sjunga med. Det kommer bli väldigt roligt tycker jag.  Jag tog fram min BlackBerry och loggade in på Twitter och tweetade.

*This gonna be fun*

Jag fick fans som skrev till mig direkt och frågade vad som skulle bli kul och allting men jag svarade inte det för det ska ju bli en överraskning så istället för att bara ignorera dom så tweetade jag.

*it's a surprise, so i don't gonna tell you guys.. sorry :(*

Efter det så började jag följa lite fans men sen så loggade jag ut från twitter och la ner mobilen i väskan igen. Jag böjde mig frma till min chaufför Sebastian.


- HEEEEEEEEEJ SEBASTIAN !  Jag tror att han skvatt till när jag skrek "hej sebastian" för han hoppade till. Jag började bara skratta åt det för han gjorde en rolig grimas när han skvatt till.


- Bella du skrämde mig, hahah. Hej på dig också. Han kollade på mig i spegeln som han hade där framme. Jag log emot han.


- Så när får jag gå ut ur limousinen? Jag kollade hoppfullt på han somtidigt som jag log stort emot han.


- Hahah inte än du lilla fröken det är några minuter kvar. Han flina lite emot mig för han vet att jag inte har så stort tålamod att sitta i en bil att vänta för jag känner mig så spänd då. Jag svarade bara tittade på Sebastian lite surt för han satt och flina emot mig. Sebastian är rätt ung chaufför han är 20 år och jag har känt han hela mitt liv så han vet hur man retar upp mig. Han är en riktigt stilig kille men lite för gammal för mig och det konstiga med han är att han inte vill ha någon brud för han har inte tid med det.


~ Ulrik Munther's perspektiv ~

- så Ulrik vet du vem den kända sångerskan Isabelle Olsson är ? Det var Gry Forsell som satt i soffan framför mig och frågade.


- Haha, ja det vet jag defenetift för jag menar hon är den kändaste sångerskan i sverige eller ja nästan kändast i hela världen men den där Justin Bieber är ju på första plats men jag tror faktiskt att Isabelle snart kommer att kommer före han.


- Jag håller faktiskt med dig där för jag har hört tjejen sjunga, hon är helt otrolig. Känner du henne?


- Känner och känner kan man ju inte exakt säga men jag har pratat med henne några gånger på röda mattan och sånt och hon är verkligen en skön tjej. Jag log samtidigt jag sa det för hon är verkligen en snäll person och hon är verkligen snygg också så det kan man ju inte exakt neka.


- Så skulle du vilja lära känna henne bättre?


- JA det skulle jag defentift vilja för jag menar hon är verkligen speciell på något sätt.


- Oooooooh, har Ulrik en liten förälskelse kanske?


- Haha det kan jag nog inte säga än för jag känner henne inte så jätte bra.


- Hon är ett år yngra än dig va?


- Ja det är hon, hon fyllde 16 år den 17:e juni alltså för två dagar sen.


- Jo jag vet det, vem håller inte koll på det, jag menar hon är ju trottsallt en väldigt känd sångerska.


- Haha jo ja iförsig.


- Så jag har kommit på vad du ska få sjunga för låt idag. Medans Gry Forsell sa det så log hon väldigt stort, vad har hon nu i kikarn ?


- Okej vaddå? Jag blev verkligen mycket spänd när jag frågade det, för tänk om det är någon sång jag inte kan hur ska det då gå?


- Du ska få sjunga på... ISABELLES NYA SÅNG INTUITION, du kan den va hoppas jag.


- Haha ja som tur så kan jag det. Där hade jag verkligen tur att jag kunde Isabelles sång. Jag reste mig ifrån soffan och gick emot den stora Scenen.


- SÅ HUR MÅNGA VILL HÖRA MIG SJUNGA ISABELLES NYA LÅT? Jag kollade ut på publiken och när jag hade skrikit det så reste sig verkligen alla och skrek. WOW hon är verkligen känd.

-
I'm Gonna Follow My Intuition 
I Feel Like Im Walking In The Sky 
Whoa Oh Whoa Oh 
Yesterday Tears Were In My Eyes 
Whoa Oh Whoa Oh 

I'm Gonna Follow My Intuition 
Telling Myself To Listen 
Everything's Gonna Be Okay 
It's Gonna Be A Good Day 

Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh Oh 
It's Gonna Be A Good Day 
Follow My Intuition 
It's Gonna Be A Good Day 

I Gotta Go With What Feels Right 
Whoa Oh Whoa Oh 
Don't Always Need A Reason Why 
Whoa Oh Whoa Oh 
Plötsligt när jag stod där och sjöng så hörde jag en annan röst som jag väl kände igen..
- 
I'm Gonna Follow My Intuition 
Telling Myself To Listen 
Everything's Gonna Be Okay 
It's Gonna Be A Good Day 

Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh Oh 
It's Gonna Be A Good Day 
Follow My Intuition 
It's Gonna Be A Good Day 

All I Know Is Just That I Gotta Let It Go 
Yeah Looking Back, Its Always Easy To Know 
Sometimes It Just Gets So Confusing 
Feel Like I Don't Know What Im Doing 
Alla i publiken ställde sig upp och skrek som galningar. Isabelle kom in och började sjunga. Ohh shit.

~  Isabelle's perspektiv
När jag kom in på scen och sjöng så började alla i publiken skrika. Jag gick fram till Ulrik och kramade han
medans jag sjöng, jag gick ner  från trapporna och gick fram till några fans och kramade vissa medans jag sjöng det blev 
lite svårt för alla började dra så jag gick upp på scenen igen och sjöng med Ulrik. hahah wow han kunde verkligen min
låt det var lite chockande faktiskt.

Efter att vi hade sjungit så kom Gry Forsell fram och kramade mig och sen skrek hon i sin mick.

- Välkommen Isabelle Andreasson. Alla i publiken började skrika som galningar medans jag bara började skratta lite
grann.

- Så Isabelle jag har en fråga till dig?

- Fråga på.

- Jag och Ulrik pratade förut och han ville verkligen lära känna dig.

- Okeeej? Nu fattade jag ingenting vart vill hon komma någonstans?

- Jo, så jag tycker ni ska gå på en dejt och lära känna varandra, så vad säger ni ?

- Jag säger självklart ska vi lära känna varandra.

- Vad bra, så vill du hälsa på några fans?

- Självklart vill jag det, jag vill gärna ta upp alla också men det skulle nog inte funka?

- Jodå vi kan fixa en bänk och en stol som du kan sitta på och sen kan alla ställa sig i kö och du kan skriva aoutografet..

- ELLER VAD TYCKER NI ?

- JAAAAAAAAAAAAAAA ! 


Så några vakter kom fram med en bänk och två stolar som jag och Ulrik skulle sitta på och skriva aoutografer. Denna 
dagen kommer jag aldrig att glömma

_____________________________________________________________________________________________
Jag vet att det var Selena Gomez's sång Intuition men ni får låtsas att det är hennes.
Det var första men det kommer att bli bättre ! (; 

novellen !

okej nu ska jag börja skriva om novellen.
Jag har inte skrivit tidigare för att jag har varit i Kanada och hälsat på min farbror, men nu är jag hemma igen så nu ska jag börja skriva ! :D
Om novellen:
Det kommer handla om en tjej som heter Isabelle Olsson men hon kallas Bella, Hon är en väldigt känd sångerska, hon är lika känd som Justin Bieber men till slut så blir hon mer känd än han,  Hon är från sverige och bor i Stockholm. Hon har 4 syskon Michaela som är 21 år, Alexander som är 18 år, Caroline som är 16 alltså lika gammal som Isabelle och sist men inte minst Josefine som är 7 år. Isabelle har hört talas om Justin Bieber och hon har hört vissa av hans sånger men hon gillar det inte så värst mycket hon tycker mest att han låter som en tjej och hon tycker inte om honom så värst mycket. När hela Isabelles familj måste flytta från sverige till L.A så kommer det att förändrats mycket, hennes manager är Scooter Brauns fru Carin.
Och ja resten får ni läsa om ! ;)

RSS 2.0