novellen !

okej nu ska jag börja skriva om novellen.
Jag har inte skrivit tidigare för att jag har varit i Kanada och hälsat på min farbror, men nu är jag hemma igen så nu ska jag börja skriva ! :D
Om novellen:
Det kommer handla om en tjej som heter Isabelle Olsson men hon kallas Bella, Hon är en väldigt känd sångerska, hon är lika känd som Justin Bieber men till slut så blir hon mer känd än han,  Hon är från sverige och bor i Stockholm. Hon har 4 syskon Michaela som är 21 år, Alexander som är 18 år, Caroline som är 16 alltså lika gammal som Isabelle och sist men inte minst Josefine som är 7 år. Isabelle har hört talas om Justin Bieber och hon har hört vissa av hans sånger men hon gillar det inte så värst mycket hon tycker mest att han låter som en tjej och hon tycker inte om honom så värst mycket. När hela Isabelles familj måste flytta från sverige till L.A så kommer det att förändrats mycket, hennes manager är Scooter Brauns fru Carin.
Och ja resten får ni läsa om ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0